Aslında geziye başlarken ilk amacım Barcelona maçını izlemekti. Kuzenim eşi Halil'le birlikte yola çıktık. Biletlerimizi aldıktan sonra gördüm ki biletleri aldığım site ticketmaster.es Real Madrid maçınının da biletlerini satıyor ve Cumartesi günü Real Madrid'in Mallorca ile maçı var. Son gün bir ayarlama yaparak Real Madrid'in maçına da bilet aldık. Barselona'dan araba kiraladık ve indiğimiz gecenin ertesi kiraladığımız araba ile Madrid yollarına düştük. Bu albümde Real Madrid ve Barselona maçlarına gitmek için bizim izlediğimiz yolu da anlatmaya çalışacağım.
Barselona Araba Kiralama
Barselona Madrid yolu 600 küsür kilometre. Yolda biryerde durup benzin aldık.
Barselona Madrid yolu üzerinde Greenwich çizgisinin geçtiği yer.
barselona madrid otoban p1090656
Barselona Madrid yolu otoban çıkışı.
Barselona Madrid yolu üzerinde rüzgar gülleri.
Real Madrid ve Barselona maçlarına bilet
Santiago Bernabeu Stadyumu bilet gişesi.
Puerta del Sol (Güneş Kapısı) Meydanında bisiklet gösterisi.
Yol üzerinde gördümüz bir şekerci.
İkinci günün sabahı kahvaltımızı yaptıktan sonra Santiago Bernabeu Stadyumu'na doğru yola çıktık.
Otelimizin hemen yanında kahvaltı veren şirin bir bir bar vardı.
Yol üzerinde ilginç mimarisi ile dikkatimi çeken bir kilise.
Santiago Bernabeu Stadyumu'na giderken gerçek biletlerimizi alabileceğimiz La Caixa bankası ATM'ini gördük.
Madrid.
Sokakta beklerken tekerlekli sandalyedeki sevgilisiyle el ele tutuşarak gezen bu çift çok hoşuma gitti.
Puerta del Sol Meydanında dilenciler toplantısı.
Puerta del Sol Meydanı, Madrid.
Hotel Madrid kapalıydı...
Santiago Bernabeu Stadyumu'nun oradan akşam maç saatine kadar gezmek üzere metroya bindik.