Antalya Taşucu
Antalya'dan Taşucu'na doğru giderken sürekli muz yetiştirilen yerlere rastlıyorsunuz.
Alanya Taşucu arasını uzunnn ve keskin virajlı yollar oluşturuyor. Dağlara bir inip bir çıkıyorsunuz. Önünüze konvoy çıkarsa sol
Katır ile beraber bir gölgelikte dinleniyoruz.
Anamur çıkışında Mahmure Kalesi'nde kaleyi gezmek ve biraz dinlenmek için bir mola daha vermeye karar veriyoruz Katır ile birlik
Anamur ilerisindeki Mahmure Kalesi. Böylece bu yolculuğumda Türkiye'nin en batı ve güney noktalarından geçmiş oluyorum.
Uzun ve yorucu bir yolculuktan sonra Kıbrıs'a giden feribotların kalktığı Taşucu'na vardım. Yoldaki muzculardan alınan muzlar yo
Yolda Mayıs aylarında 3600km de aldığım Katır'ın 10bininci kilometresini kutluyoruz. Taşucu'na geldiğimizde km göstergeci 10044
Cumartesileri feribot kalkmadığı için geceyi Taşucu'nda geçirdim. Akşam öğrendim ki motoru geçirmem içim pasaportumun olması ger
Sabahleyin Katır ile bir müddetliğine vedalaşıyoruz. Eşyalarımın bir kısmını kaldığım hotelin deposuna koyup Katır ı çelik halat
Alanya çıkışında bir muzcuda durup biraz muz alıp yedim. Kalan 2 - 3 muzu ise şekilde görüldüğü gibi yüklerimin arasına sıkıştır
Taşucu'ndan Kıbrıs deniz otobüsüne giriş kısmı.
Deniz otobüsünün içi yetersiz klimalar yüzünden yanıyor. İçeridekiler kan ter içinde. Herkes soluğu dışarıda alıyor.
Bavullar deniz otobüsünün dışına bodoslama atılıyor.